FAQs

What if my product ordered online arrives faulty or damaged?

Antwoord

Whilst we strive to ensure every product arrives with you in great condition and our couriers are very careful, sometimes accidents happen. If you are not satisfied with the condition of your product please call 01908 268 480 or email [email protected] and state full details of your enquiry.

Vragen die het vaakst worden gesteld

Vraag

How will I know if your product will fit in my home / garden?

Lees het antwoord
Vraag

What do I do if I want to cancel my order?

Lees het antwoord
Vraag

Can I exchange the product I ordered online for another?

Lees het antwoord
Vraag

The product I would like to order is out of stock, can you notify me when it is available?

Lees het antwoord

Vind je niet wat je zoekt?

Als je de gewenste informatie niet kunt vinden in onze veelgestelde vragen of op onze productpagina’s, dan is er een aantal manieren om contact op te nemen met onze klantenservice:

Als je de gewenste informatie niet kunt vinden in onze veelgestelde vragen of op onze productpagina’s, dan kun je bellen met onze klantenservice op 0800 521 558. Onze klantenservice is bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 van maandag tot en met vrijdag.

Je kunt ook ons contactformulier invullen.

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×